joi, 3 octombrie 2013

Things that make me happy - produse Freeman

Odata cu vremea inchisa, ploaie si vant, avem cu toate nevoie de lucruri in jurul nostru care sa ne binedispuna, si ce e cel mai la indemana decat produsele cosmetice? Uitandu-ma prin baie la marea de produse verzi (pentru ten mixt) si albastre (pentru ten sensibil), am observat cateva pete de culoare vesele: produsele Freeman.

Le prezint impreuna pe cele 3 deoarece au in comun faptul ca sunt colorate, au ingrediente naturale, sunt fructate si miros bestial. Deocamdata,in baia mea sunt: un scrub pentru fata, un scrub de corp si o lotiune pentru corp, desi de-a lungul timpului am mai incercat si sampoanele, cremele de corp si mastile de fata. Ele sunt produse in SUA si se gasesc in lanturile de hypermarketuri si in drogerie markt, la preturi intre 20 si 30 de lei.

Scrubul pentru fata este cu samburi de caisa (chiar apar pe lista de ingrediente), are o consistenta cremoasa care se termina cu un polish destul de fin. Este singurul produs pentru ten pe care il mai am, deoarece mi-a fost teama ca parfumul destul de puternic sa nu fie un iritant pentru tenul meu deja sensibilizat, dar pana acum nu mi-a facut probleme.


Scrubul pentru corp este cu zahar si rodie si miroase di-vin, fructat. Particulele sunt mai mari decat la scrubul de fata, dar totusi fine. Din lista de ingrediente se poate vedea ca majoritatea ingredientelor (inafara de propylene glycol) sunt naturale, desi multi spun ca extractele naturale trebuie evitate si sunt iritante.


Lotiunea de corp cu struguri are un parfum delicat, este destul de lichida pentru gustul meu, dar hidrateaza bine. Lotiunea mai contine, pe langa extracte si uleiuri naturale, si petrolatum, parabeni si parfum. Probabil ca nu o voi recumpara, pentru ca am descoperit un unt de corp de care m-am indragostit (luat de pe iherb) si din cauza ca nu prea mi-a placut textura ei lichida, si faptul ca trebuie masat un pic mai mult pana la absorbirea in piele. Dar pana la primavara, o sa o pastrez sa imi lumineze zilele mohorate :D

2 comentarii:

  1. sa le folosesti cu placere!
    ce ai descoperit pe iherb? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! http://www.iherb.com/Out-of-Africa-Body-Butter-Lemon-Verbena-7-fl-oz-210-ml/42116 asta imi place foarte mult, se absoarbe in piele imediat si nu ramane pelicula grasa :)

      Ștergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...