miercuri, 30 octombrie 2013

Parfum solid California Star Jasmine de la Pacifica

Am castigat de curand de pe blogul Georgiei un parfum de la Pacifica la alegere, prin siteul Organicbaby.ro.
Cum imi doream de mult un parfum solid pe care sa il tin in geanta tot timpul, si imi placea aroma de iasomie, mi-am ales parfumul solid California Star Jasmine. Parfumul este intr-o cutiuta metalica asemanatoare cu cele de balsam de buze, iar aspectul este de crema groasa, care se absoarbe foarte repede in piele. 

Ca mod de aplicare, iau cu degetul o cantitate foarte mica de crema-parfum si o aplic in locurile in care aplic in mod normal parfumul lichid: pe incheieturile mainilor, pe gat si dupa urechi. 

Aroma este foarte placuta, floral-fructata, mai potolita decat cea de ulei esential de iasomie si cu nota de top portocala. Din cate mi-am dat seama, parfumul rezista pe piele in jur de 2-3 ore, dar eu oricum las cutiuta pe birou si reaplic pe incheietura din ora in ora, sa imi rasfat simturile :) Ce m-a incantat pe mine in mod special au fost ingredientele organice: nu contine alcool sau parabeni, ci doar ulei de cocos, ulei de soia, ulei de caisa (probabil din samburi), un mix de uleiuri esentiale si ulei de nuca.

Ceide la organicbaby.ro mi-a facut o surpriza punand in cutiuta si o mostra generoasa de detergent de spalat vase 100% organic pe baza de ulei de cocos, pe care o voi folosi la spalat biberoanele si vasele fetitei mele de 1 an :D

Un comentariu:

  1. Abia asteptam sa-mi spui cum e. Cu prima ocazie trebuie sa-l si miros si incerc (cu bunavointa ta desigur) :D

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...