miercuri, 16 octombrie 2013

Cand e cel mai bine sa te demachiezi

Am citit astazi o chestie care mi s-a parut interesanta, si anume cand este cel mai bun moment al zilei sa te demachiezi.

Pana acum, rutina de seara incepea cu 10 minute inainte de somn si presupunea spalat pe dinti, demachiere, exfoliere (cu exfoliantul AHA10% de la Paula's Choice, care e mana cereasca pentru tenul meu) si hidratare (cu Vichy Aqualia Thermal). Aceasta rutina ar putea fi imbunatatita daca machiajul, praful si sebumul ar fi eliminate imediat ce ajungem acasa, dupa serviciu, sa zicem in jurul orei 6. Cam in 3 zile din 5 lucratoare mai ies in oras/la cumparaturi/la film, dar cel putin 2 zile tenul ar putea beneficia de 5 ore fara machiaj. In schimb se poate aplica o crema hidratanta sau un ser, care sa lucreze pana la ora de culcare, cand se mai poate aplica un strat.

Intr-adevar este destul de 'la mintea cocosului', dar nu am prea privit-o ca pe o necesitate. De la o varsta insa... :))

Care e rutina voastra de noapte? Aplicati treaba cu demachiatul cand ajungeti acasa?

2 comentarii:

  1. E interesanta ideea asta. Si eu ma demachiez mai devreme de fiecare data cand am ocazia. Nu m-am gandit ca ar exista si beneficii insa am facut-o pentru ca simteam nevoia sa-mi eliberez tenul si sa-l hranesc. Despre aplicarea de doua ori a cremei, la diferenta de cateva ore poate, nu stiu ce sa zic. Eu n-am putea sa o fac pentru ca nu pot sa-mi aplic ceva pe fata decat daca m-am spalat in prealabil. Altfel simt ca aplic peste tenul care nu mai e perfect curat si nu ma simt bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cu foarte mult timp inainte de somn im fac ritualul de seara, doar daca ma hotarasc sa-mi pun o masca se intampla acest lucru. Ca cele aplicate sa nu ajunga pe fata de perna sau cearceaf in cazul meu - dorm fara perna - stau cu fata in sus pana adorm sau relativ pe o parte.

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...