sâmbătă, 27 iulie 2013

Astor Fashion Studio

Am dat ojei Astor Fashion Studio câteva șanse, dar de fiecare dată m-a dezamăgit,  astfel că o declar una din cele mai proaste oje pe care le-am încercat.  Am aplicat-o peste o bază de la Rimmel, peste o bază de la Revlon, o dată nu am folosit deloc bază,  si de fiecare dată rezultatul a fost la fel de prost.

Recunosc faptul că nuantele de alb și roz au în general o acoperire mai mica și că este nevoie de cel puțin 2 straturi pentru o acoperire cât de cât decentă,  dar cu oja asta chiar nu ma descurc. Singurul mod în care am reușit să o salvez oarecum a fost aplicând un strat de lac cu sclipici sau un mode l de buline cu dotting toolul.

O declar dezamăgirea lunii pentru că am dat vreo 11 lei pe ea și chiar mă așteptam sa fie ok. Nu a fost 50 de lei cât o oja OPI dar nici un no name de 3 lei.

Pe voi ce oje v-au dezamăgit de-a lungul vremii?

2 comentarii:

  1. Te referi la toate ojele din gama sau te-a suparat una anume. Eu nu am nici o oja astor (daca-ti vine sa crezi :)) pentru ca nu m-au tentat. O sa ti se pare ciudat daca spun ca ambalajul lor m-a impins mereu sa fac un pas in spate? Nu stiu de ce ma respinge. Una peste alta eu nu cred ca am vreo oja pe care sa o urasc, nici n-am avut vreodata. Cred ca-s norocoasa :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pff postasem de pe tableta si se pare ca a facut figuri si nu a publicat si pozele. Era vorba de o oja alb-roz asa care lasa dare. Chiar esti norocoasa (de fapt ai unghiile foarte ok), eu am multe oje care ma enerveaza dar nici una cum m-a enervat asta :D

      Ștergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...