sâmbătă, 18 mai 2013

Tag - Beauty things I suck at

Dupa atata vreme de cand circula acest tag, m-am hotarat sa rup cateva minute sa il fac si eu. Asadar, chestii legate de beauty la care nu ma pricep deloc:

- Pentru ca pe foarte multe bloguri am vazut concursuri sponsorizate de Braun (cum ar fi cel al Adianei sau al Georgiei ), mi-am adus aminte ca my all time low este epilatul cu ceara. Stiu ca epilatul tine deja de igiena, nu numai de beauty, dar trebuie mentionat. Cand eram mica mica ma mai uitam la mama cum se epila cu ceara si parea totul atat de simplu, cand insa am incercat si eu, a rezultat un dezastru. Mizerie in toata baia, ramasite de ceara pe piele, fire care nu au fost smulse, per total o catastrofa.

- Nail art. De putina vreme pot spune ca reusesc sa ma dau cu oja si sa arate decent, asta partial si datorita faptului ca pana acum cativa ani nu aveam informatie despre cum ar trebui sa procedez. Nu foloseam baza de unghii, nu curatam cuticulele (chiar si in ziua de azi mi-e foarte greu sa imi amintesc sa le hidratez cu ulei special), aplicam oja intr-un singur strat si cu mana tremurata si nu foloseam top coat. Acum ca am reusit sa integrez toate astea in rutina saptamanala, mai am de lucrat la realizarea diverselor modele cu sabloane sau cu mana libera. 

- Folosirea fardurilor. Inafara de o cantitate mica de fard negru sau maro inspre coada ochiului intr-o incercare de smokey eye discret nu indraznesc sa aplic altceva. Fardurile in culori puternice sunt inca pe lista lucrurilor la care nu ma pricep; nu stiu exact pe ce zona ar trebui aplicate si in general aplic prea mult fard de culoare inchisa inspre arcada, dar nici nu imi dau seama cum am ajuns acolo, nu ma pricep la blending.
De exemplu, incep machiajul sperand ca voi arata asa:
dar ajung sa arat asa:
si sterg repede tot. Voi la ce capitole aveti probleme?


4 comentarii:

  1. La epilatul cu ceara am renuntat din motivul descris de tine. Stii deja ca si eu sunt praf la capitolul aplicarii culorilor in zona ochilor. Acum am o trusa maaare de farduri pe care o tot chinuiesc seara in incercarea de a ma mai da putin pe brazda. Pana acum pare ca am doua maini stangi. Sa vedem ce se mai intampla. As mai adauga pe lista coafatul: habar n-am sa-mi prind parul in fel si chip si in afara de manuirea placii de par altceva nu-mi iese.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aah chiar, uitasem complet de faza cu parul, de cate ori am incercat sa imi fac si eu niste bucle si nu am reusit niciodata... pana la urma am ajuns sa il indrept ca de obicei, ca arata dubios dupa incercarile nereusite :)

      Ștergere
  2. :-)))) ce funny ai fost cu poza aia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar pe bune acum, chiar ma dadusem o data cu fard mov depasind cu mult arcada chiar nu stiu ce era in capul meu. Dar asta se intampla in scoala generala, si cred ca de atunci am ramas cu sechele si nu am mai incercat

      Ștergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...