joi, 9 mai 2013

Organizarea ojelor - Catalogul personal de oje

Una din problemele mele este ca sunt cam dezordonata, dar incerc sa ma indrept si profit de orice idee pe care o gasesc care ma ajuta la organizare. Am vazut mai demult pe blogul The Treasure Chest acest Swatch Book pentru oje, mi-a placut foarte mult ideea si am decis sa imi fac si eu catalogul de oje.

Pentru ca am foarte putine oje, nu avea rost sa dedic un caiet intreg acestui catalog, ci doar o pagina dintr-o agenda (da, atat de putine am, dar ma tratez :)) Am aplicat cateva picaturi de oja din fiecare sticluta pe o pagina din agenda si am notat dedesubt cat mai multe detalii despre oja respectiva, care sa ma ajute sa imi amintesc de ea. Cred ca a avea un astfel de catalog este o idee destul de utila, in special pentru usurarea procesul de decizie a ojei ce va fi purtata in ziua respectiva.
 Organizarea ojelor m-a ajutat si sa vad ca am tendinta sa cumpar prea multe oje rosii si roz, si sa imi realizez o lista de cumparaturi in privinta ojelor. Am vazut ca am putine culori mai speciale, nu am niciun auriu, negru sau albastru. Cand eram in liceu aveam mai multe, in special negre, mov si albastre dar le-am abandonat intre timp.

Va place ideea?

9 comentarii:

  1. Magda ... TE IUBESC!!!!!!!
    E geniala idea, e exact ce aveam nevoie.

    Te pup, te pup, te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place entuziasmul :) cred ca tie ti-ar iesi mai frumos, chiar mi-ar placea sa il vad pe al tau :)

      Ștergere
    2. Pai acum in weekend ma ocup si iti trimit o poza :D

      Ștergere
  2. E draguta idea :) eu am avut o tentativa cu rozete :)) dar m-am plictisit :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ce faina e ideea! :D
    Mai vazusem zilele astea pe un blog o idee cu niste chestii de plastic, den sptule, dar nu mi-aplacut asa tare ca a ta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :D suna interesant si ce zici tu

      Ștergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...