marți, 14 mai 2013

Cum mi-am petrecut sambata - Drifturi si mulaje

Acum cateva saptamani am participat pe blogul maldita.ro la concursul Aventuri Urbane cu Lipton,  care s-a desfasurat pe multe bloguri din Romania, de pe mai multe nise. Eu am facut parte din 'echipa fashion' alaturi de Laura Cosoi, Andreea Ibaka si Adina Necula si castigatoarele de pe blogurile lor.
Ziua a inceput cu aventuri pe 4 roti: am fost duse pe un poligon din Ciorogarla unde ne asteptau baietii de la Napoca Rally Team, care au organizat un concurs cu jaloane si un mic curs de condus defensiv. La jaloane am profitat de faptul ca pot sa accelerez cum prin oras nu as putea ... pana cand nu am mai luat curba cum trebuie si am dat peste un jalon de l-am aplatizat complet :)) Dupa jaloane ne-am urcat la volanul unei masini usor instabile: rotile spate au fost imobilizate si puse pe o platforma micuta pe roti mici ca de carucior Cora :) Cu masina aranjata in felul acesta se putea simula foarte usor cum se simte cand derapezi iarna pe gheata, si am facut cateva tururi de poligon ca sa invatam cum sa controlam masina. Ambele parti au fost foarte utile, sper numai ca balbaielile inregistrate de cameraman la coborarea din masina sa nu ajunga prea departe :)) In poza de mai jos ni se arata pozitia corecta a mainilor pe volan (pff numai la asta nu eram atenta in timpul condusului)

Dupa masini am trecut si la chestii mai girly, si motivul pentru care am inceput sa scriu aceasta postare. Dupa ce am avut timp in autobuz sa savuram un muffin, am ajuns la un atelier de croitorie intr-o zona superba, foarte linistita si inverzita, foarte aproape de Piata Muncii. Intotdeauna am fost fascinata de universul croitoriei si de exclusivismul hainelor facute pe comanda, si am avut ocazia sa vizitez in sfarsit un astfel de atelier. Mulaj Couture are sediul intr-o casa foarte luminoasa, cu o gradina umbroasa cu balansoar, ideala pentru savurat o tigara si un ceai. Interiorul minimalist era presarat cu mostre de materiale superbe, majoritatea importate din Italia. Preferatul meu este matasea cu imprimeu de magnolie, perfecta pentru o rochita vaporoasa de vara, dar pe care nu am avut inspiratia de a o fotografia. Poza de mai jos este luata de pe pagina de facebook a MulajCouture
Conceptul Mulaj Couture este de a elimina timpul pierdut cu probele, care de obicei sunt de la 3 in sus, prin executarea rapida a unui manechin din banda adeziva si vatelina dupa masurile clientei. Astfel ca am fost imbracata intr-o bluza mulata, peste care fetele au inceput sa aplice banda adeziva in straturi din ce in ce mai groase, pana cand am fost acoperita de un strat ca de ghips. Inspre final era destul de asemanator cu proba pentru rochia de mireasa, si anume era destul de greu de respirat in corsetul din banda adeziva. Dupa asta, mulajul a fost decupat de pe mine si trimis la baietii din mansarda sa il umple cu vatelina si sa realizeze manechinul. Cam asa arata mulajul in final:

Abia astept sa vad cum iese bluzita pe care cei de la MulajCouture ne-au promis ca o vor croi dupa chipul si asemanarea noastra, sunt foarte curioasa. Voi ce parere aveti despre hainele la comanda? Merita asteptarea si banii in plus sau preferati hainele din magazin?

2 comentarii:

  1. Ce zi interesanta ai avut! Si nu care cumva sa nu ne arati si noua bluza cand o sa o primesti.
    Cand vine vorba de haine eu as prefera sa mi le fac pentru ca mi se intampla de multe ori sa-mi doresc ceva (spre ex o fusta maxi cum am in wishlist pe facebook) si sa nu o gasesc nicaieri. Doar ca de obicei hainele facute in acest fel sunt mai scumpe si in plus e greu sa gasesti pe cineva care lucreaza bine.

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am primit bluza, dar este atat de avangardista incat nu stiu sa o folosesc :))) habar nu am cum se prinde, sper sa elucidez misterul zilele astea

      Ștergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...