miercuri, 1 mai 2013

Cosmobeauty - Achizitii si pareri

Nu stiu exact de ce, dar imi e tot mai greu sa ma concentrez sa scriu o postare. Poate ca e aerul de vara, sarbatorile care vin, calatoriile dese prin tara sau astenia de primavara, dar abia reusesc sa mai scriu cate ceva, si imi pare tare rau ca nu am suficienta forta ca sa trec peste toate distractiile.

Astazi am reusit in sfarsit sa scriu despre targul Cosmobeauty care a avut loc weekendul trecut la Sala Palatului. Am ajuns la targ sambata in jurul pranzului cu prietena mea Gabriela si imi era teama sa nu fie foarte aglomerat si sa ne calcam in picioare sau sa ne batem cu alte fete pe produse :)) Cand am ajuns acolo am vazut ca era chiar foarte aerisit, erau cateva standuri mai aglomerate, in special INGLOT, NYX, cel din centru cu cosmetice Peggy Sage (nu am retinut cum se numea), SKIN79 si cel de la intrare cu produse bio. Desi mi-am luat camera la mine ca sa fac poze la standuri si la produse, am fost foarte repede inghitita in entuziasmul general si am uitat sa mai pozez. :)

O mare parte din standuri aveau ca target saloane, si nu au fost prea interesati de prezenta noastra, dar erau si standuri unde se faceau demonstratii (SKIN79, NYX, Parisax, Konad etc) Fetele de la standul Konad au fost foarte simpatice si ne-au aratat cum se folosesc placutele.
 

Am venit foarte entuziasmata de standul GOSH si voiam sa cumpar faimosul rimel BOOMbastic, de care am tot auzit de bine, dar din pacate nu il mai aveau. Tipa de la stand mi-a recomandat in schimb mascara Catchy Eyes, care, zicea ea, e aproape la fel de cautat si de bun. L-am incercat de vreo 2 ori pana acum, dar sincer nu mi s-a parut extraordinar, nu am vazut diferenta prea mare ale efectelor fata de masca Oriflame despre care am scris data trecuta.

Cautam si un gloss deschis la culoare, si am gasit unul roz nude care mi-a placut la standul NYX. De fapt am gasit foarte multe glossuri care mi-au placut, dar m-am rezumat la unul deocamdata.
In materie de unghii, mi-am cumparat un dotting tool, niste buretei pentru pedichiura si 3 oje estivale si finute, primele doua cu 6 lei bucata si oja CHI cu 9.5 lei (aveau o promotie 2 oje la 19 lei si am cumparat cate una impreuna cu Gabi)


2 comentarii:

  1. Stii ca mi-am luat 2 nix soft matte lip cream? Culorile imi plac dar inca incerc sa fac pace cu ele in privinta aplicarii. Dupa ceva vreme se sterg de pe buze si raman asa doar pe alocuri si dau un aspetc urat. Sa vedem ce iese. Iar modelele cu placuta konad imi ies din ce in ce mai bine :D

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...