vineri, 5 aprilie 2013

Review - Iluminator Duo Alverde

De ceva vreme am inceput sa citesc tot mai mult in reviste si pe blogurile de beauty despre un produs pe care pana acum l-am ignorat complet: iluminatorul. Iluminatorul este un produs foarte important pentru un aspect natural, radiant, usor umed al tenului, conferind luminozitate (destul de logic). Iluminatorul se aplica pe pometi, inspre zona tamplelor si in zona ochilor, sub spranceana si in cuta. Acesta poate fi aplicat cu aceeasi pensula cu care aplici fondul de ten. Nu trebuie folosit ca produs de acoperire, fiind usor sidefat va atrage atentia asupra zonei. Inainte de aplicarea iluminatorului trebuie folosite produse pentru minimizarea porilor si corector pentru acoperirea tuturor imperfectiunilor, pentru ca va fi ca si cum ai avea un reflector indreptat asupra ta.

Am incercat, fara succes, sa gasesc iluminatorul Mary Lou Manizer, de la TheBalm, despre care am citit reviewuri excelente, de exemplu la Iguanitza. Dupa doua vizite nefructuoase la Marrionaud-ul din AFI si una la cel de pe Magheru, mi-am luat temporar gandul de la el si, intr-o vizita destul de seaca la Drogerie Markt, am cumparat iluminatorul Alverde. Mi-a placut aceasta linie pentru ca este cat de cat naturala (ei se lauda ca ar fi vegana), si am mai cumparat de la ei cateva produse de care am fost multumita. Produsul este un duo-highlighter, contine crema iluminatoare si pudra stralucitoare cu extract de goji. Si o oglinjoara destul de utila.


Desi zona unde se gasesc produsele alverde este foarte foaaarte luminata, nu mi-am dat seama cat de sclipicioasa e. Imi place destul de mult acest produs, imi place cum se aplica, insa iluminatorul mi se pare totusi destul de strident, puternic sidefat, si merge folosit doar la iesirile in oras. Dupa parerea mea nu poate fi folosit zi de zi la serviciu. In lumina naturala, tenul straluceste ca al vampirului Edward, si abia dupa foarte mult blending ajunge la un aspect cat de cat natural.













7 comentarii:

  1. Trebuie sa incerci Mary Lou, chiar e minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. De incercat am incercat, dar din pacate doar tester. Am fost azi la Marionnaud-ul din Carrefour Militari (o reala surpriza, nu stiam ca exista), si nici acolo nu il mai au.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sa stii ca l-am cautat la Afi si nu-l aveau si fetele de acolo m-au directionat catre marionnaud din orhideea. Si acolo l-am gasit. Data viitoare poate merita sa intrebi in magazin daca se mai gaseste undeva. Fetele de acolo trebuie sa stie.
      Te pup

      Ștergere
    2. Dear am mintit fara sa vreau. Sa stii ca mi-am luat si rochita de care am zis ca n-am luat-o. Am oscilat mult si cand m am uitat azi pe comanda am vazut ca de fapt am luat-o si pe aia. Dar suntem atat de fermecatoare incat n-o sa observe nimeni.

      In alta ordine de idei mi-am facut unghiile si sunt tare mandra de ce a iesit. Sa-mi dai like pe facebook :))

      Ștergere
  3. I love your blog! It's great :) You are amazing! Feel free to my blog :)) Maybe, you follow my blog ? ♥ (If you like it)
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Kisses ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere
  4. https://www.facebook.com/Skin79Romania
    MERITA LUAT ,E SUPERB
    CEI DE LA SKIN79 SUNT CEI MAI BUNI LA BB CREME SI NU NUMAI

    RăspundețiȘtergere
  5. https://www.facebook.com/Skin79Romania/photos/a.473330819364472.108683.472987436065477/797044256993125/?type=1&theater

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...