luni, 1 aprilie 2013

Prima comanda Paula's Choice

Am fost astazi sa ridic de la posta coletul cu primele mele produse Paula's Choice, comandate prin intermediul Ioanei (epurica.ro). Eu am fost foarte multumita de ea, este foarte prompta cu raspunsul pe mail si te poate consilia in alegerea produselor perfecte pentru problemele tenului tau.
 
Dupa cum se vede in poza, am comandat BHA 1% Gel, tratamentul zilnic AHA 5% si o mostra de crema cu SPF 15. Comanda am facut-o dupa ce am incercat in prealabil o mostra de BHA 1% gel si AHA 10% lichid, care mi s-a parut cam prea ... lichid. Prea mi se scurgea printre degete, am decis ca lichidul nu este pentru mine.

Daca sunteti interesate de preturi, o puteti contacta pe Ioana direct, daca ea nu le-a afisat pe site nu are rost sa le public eu. Vor urma review-uri cat de curand, gelul cu BHA1% deja il folosesc de ceva timp si mi-am facut o idee deja.

5 comentarii:

  1. Sper ca pana la sfarsitul saptamanii sa ajunga si comanda mea. Mi-am luat si eu AHA5%, BHA pentru corp, serul resist ultra-light si am convins-o pe Madalina sa-si cumpere un SPF. Yeeeey!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Cred ca voi scrie cat de curand o postare despre aceste produse si cum le-am integrat in rutina mea de ingrijire a tenului care sper sa fie de folos

      Ștergere
  3. Buna!
    Experienta mea cu PC a fost una urata, m-am ales cu multe cosuri in urma folosirii bha 2% lichid si tonerului Skin Balancing. Din pacate am apucat sa comand setul Skin Balancing complet din US pana sa imi dau seama ca nu mi se potriveste (aveam produse comandate de la Corina Allan dinainte), iar acum nu am ce face cu el. Am platit 116$ pe el, acum am vazut ca l-au facut 127$. Daca cineva il vrea, este nedesfacut, l-am primit in august, il dau cu 100$, mai las daca e nevoie, ca nu am ce face cu el. Va las adresa de mail : viobarbu@yahoo.com 0756333781

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna!
    Am si eu cateva produse PC din America pe care doresc sa le dau, le-am primit cadou, dar eu nu folosesc, sunt fan Dessert Essence: Skin Balancing Pore-Reducing Toner, Skin Perfecting 2% BHA liquid, Skin Balancing Ultra-Sheer Daily Defense spf30, Barely There spf 30. Le dau cu 200 Ron pe toate. 0747434422 boiciuc.maria@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...