sâmbătă, 27 aprilie 2013

Oriflame Wonder Lash Mascara

Cand am primit mascara de la Oriflame de la prietena mea, primul meu gand a fost "Wow, inca mai face cineva comenzi la Oriflame?". Pentru mine, produsele de la Avon si Oriflame apartin perioadei liceului, cand o colega apropiata era distribuitor si ne petreceam unele pauze (si uneori si ore) studiind cataloagele si mostrele. 

Revenind la mascara, a fost cu adevarat o surpriza placuta pentru mine, desi puterea de acoperire nu e extraordinara, chiar mi-a placut cum alungeste si separa genele, si poate fi folosita in special pentru un machiaj de zi/serviciu unde nu ai nevoie de gene de papusa, ci doar sa se vada ca nu esti barbat (pe buna, am dimineti cand ma gandesc 'de ce arat ca un baietel?' si imi dau seama ca nu m-am dat cu mascara.

Mi-a placut mult periuta, care e din aceea de plastic, nu incarca genele si le separa foarte bine. Are atat peri lungi, pentru genele superioare, cat si peri mai scurti, pentru cele inferioare. La aplicarea mai multor straturi chiar se pot obtine efecte frumoase.
Per total, am fost multumita de ea, si chiar voi mai incerca si alte modele de mascara cu periuta de plastic.

2 comentarii:

  1. Exact acelasi sentiment il am si eu vis-a-vis de oriflame-avon. Am tot vazut produse incercate de fete si acum ma tenteaza si pe mine.

    M-ai facut sa rad cu faza cu: de ce arat ca un baietel? Esti tare:))

    RăspundețiȘtergere
  2. E preferatul meu:D descurca foarte bine genele si deobicei cand folosesc alt rimel le descurc cu periuta lui Wonder lash :D:))
    multumim pentru articol:) :*
    http://miss-lorrie.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...