marți, 2 aprilie 2013

NOTD - Sunny Days

Buna dimineata dragele mele,

Vremea insorita de astazi m-a dus cu gandul la concedii trecute si posibile vacante viitoare, mi-am adus aminte de culorile Portugaliei, pe care am vazut-o in luna de miere, la insorita Algarve, la apa rece a Oceanului Atlantic si la nisipurile rosiatice din Faro.

Inspirata de soare si de amintiri, am pus la punct nails of the day si probabil my nails for this summer:

Ingredientele acestei manichiuri insorite au fost:
- tratamentul Post Trauma de la Revlon pe post de baza de unghii
- oja Rimmel 60 Seconds, nuanta 450 Sunny Days, care, desi nu se vede din poza, este un galben usor sidefat, cu acoperire mica spre medie (a trebuit sa folosesc 3 straturi), dar arata super, mai ales in lumina naturala
- oja Rimmel 60 Seconds, nuanta 835 Bright Back At You
- sabloane-sticker sub forma de pete, cumparate din Drogerie Markt, cu 3 lei.
- top coat Nutra Nail, comandat de pe iHerb.com

Procedeul este destul de usor de ghicit, am aplicat baza, am aplicat 2 straturi de Bright Back At You, respectiv 3 straturi de Sunny Days, dupa care am aplicat top coat pe toate unghiile si am lasat sa se usuce 20 minute. Dupa ce oja este uscata bine-bine, se dezlipeste una din foliile sablon de pe hartie, se atinge de cateva ori cu buricul degetului fata adeziva a acesteia pentru a se dezactiva adezivul, ca sa se dezlipeasca mai usor. Se lipeste folia bine intinsa, se aplica oja peste, pentru a crea modelul, si se dezlipeste cu grija de pe unghie inainte ca oja sa se usuce. Daca oja apuca sa se usuce, se va dezlipi odata cu sablonul.



V-a placut? (ignorand cuticulele si varfurile ciobite ale unghiilor :))

2 comentarii:

  1. Daaa imi plac maxim :D foarte frumoase sunt!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dear sunt superbe unghiile...imi place de mor modelul care ti-a iesit. Mi-ai amintit ca am si eu niste sabloane din astea cumparate din dm si nu le0am folosit pana acum. Trebuie sa le incerc curand.

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...