joi, 18 aprilie 2013

NOTD - Combinatie de oje - In cautarea pastelului perfect

Primavara asta mi s-a pus pata pe oje pastelate, mai ales de cand am vazut prezentata pe un blog colectia L'Oreal Paris Versailles Romance
Sursa: spektra.net

Copacii infloriti care infrumuseteaza strazile prafuite ale oraselor ne inspira in folosirea unor oje cat mai diafane, de culoarea piersicii, un roz pastelat (Baby pink sau Bubblegum), un ivoire, un lila nesaturat, un baby blue.

De cateva saptamani tot caut un galben pastelat pe care sa il folosesc primavara asta, insa nu am gasit ceva cu adevarat pe placul meu (erau cateva oje dragute la Astor, dar nu ma inteleg deloc cu acea oja, mi se pare ca aplica foarte greu si nici nu are acoperire buna). Ca sa nu zic ca nu am niciun galben in colectie, am cumparat oja Rimmel 60 Seconds, nuanta 450 Sunny Days, pe care am folosit-o la manichiura cu pete.
In cautarea pastelului perfect (si nu ma refer la poezii aici), am vrut sa vad cum ar iesi o combinatie intre galbenul Sunny Days si o oja pastelato-metalica, in cazul de fata, nuanta Ethereal de la Rimmel, un roz diafan cu irizatii metalice.
 Asadar, am aplicat un strat din oja Sunny Days si, dupa ce s-a uscat, am aplicat un strat de Ethereal. Rezultatul este multumitor pentru mine, cam asta intentionam sa obtin, un galben mai putin strident cu luciu metalic. Din nou, imi cer scuze pentru prezenta inestetica a cuticulelor, dar e doar o aplicare de test. In prima poza se vede cum arata cele doua oje individual (rozul este aplicat in doua straturi, iar galbenul in unul singur).
Pentru ca am fost multumita de rezultatul experimentului, am incercat si pastelizarea nuantei Bright Back At You, un turcoaz mat foarte dragut de la Rimmel.
Voi ati vazut oje pastelate prin magazine? Care sunt nuantele voastre preferate?

 

4 comentarii:

  1. Am uitat sa-ti spun ca ti-am admirat unghiutele si in seara asta insa cu toata muzica si galagia n-am apucat sa-ti spun. E foarte tare ideea ta. Trebuie sa caut si eu sa vad daca am oje de combinat in felul asta. Galbenul ala il am si eu...cumparat vara trecuta...din Capri...amintiri, amintiri :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nice! Nu stiam ca ai fost in Capri, e si pe wishlistul meu :)

      Ștergere
  2. Buna
    Te-am nominalizat aici:http://ana-roz-mov.blogspot.ro/2013/04/versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...