miercuri, 17 aprilie 2013

Comanda iherb #2 - aprilie

La fel ca in bancul ala de la Radio Erevan, comanda iherb pe aprilie nu e chiar comanda, ci sunt produsele alese de mine de la un concurs sponsorizat de ei pe care l-am castigat si despre care v-am spus aici, si nu e chiar pe aprilie, ci e de la inceputul lunii martie.

Pentru cine nu stie despre ce vorbesc, iherb.com este un site din Statele Unite unde se pot gasi diverse suplimente, produse organice, produse cosmetice, uleiuri de masaj, fond de ten si cate si mai cate. Este un site cu produse foarte bune si variate, la preturi acceptabile. La prima comanda pe acest site poti avea o reducere de 10$ din valoarea comenzii folosind codul de reducere WST369. Dezavantajul este doar ca, fiind trimise din SUA, uneori poate dura pana la 4-5 saptamani sa ajunga coletele. De asemenea, data trecuta coletul a ajuns la posta vamala, din str. Titel Petrescu, si a trebuit sa platesc TVA (24% la o valoare a comenzii de 50$ nu e de colo, imi mai luam o crema de banii astia). De data asta insa, coletul a ajuns la posta locala. M-am dus bucuroasa la serviciul de coletarie, cum ma asteptam, dar tipa de acolo m-a trimis la un ghiseu de la posta clasica, pentru ca ceea ce eu consider ditamai coletul era incadrat de Posta Romana la 'scrisoare voluminoasa'.

Asadar, dupa  5 saptamani de asteptare (comanda a fost plasata pe 6 martie) a ajuns la mine prada:

- Body Butter, African Wild Citrus, produsul pe care il asteptam cel mai mult. Este pe baza de unt de shea si mai contine si ulei de portocala, extract de aloe vera, extract de castravete si de rozmarin. Acest unt de corp este intr-adevar foarte hidratant, fara sa fie deloc uleios, imi place foarte mult. Aroma insa nu este cea la care ma asteptam; cand am citit African Wild Citrus deja ma gandeam la un parfum exotic foarte placut si pregnant, care sa imi provoace pofta de un fresh de portocale la fiecare utilizare. In schimb, mirosul este de... castravete (daca nu citeam ingredientele nu mi-as fi dat seama de la ce e), abia se simte. Este o aroma placuta, dar nu este ce ma asteptam sa fie, dar probabil asa e cand ingredientele folosite sunt uleiuri naturale.

Balsam de buze din unt de shea cu aroma de menta si SPF 15. Desi am mai comandat un set de 4 balsamuri, am ales acest balsam pentru ca are SPF, ceea ce va fi foarte util la vara. Bariera SPF este insa una chimica, ingredientele active fiind octinoxate (ingredient considerat periculos pentru ca rezulta din combinatia acid sulfuric + methanol) si oxybenzone. Datorita uleiului de menta, senzatia pe buze e foarte racoritoare.
 - Setul de balsamuri de buze Out of Africa 3+1 gratuit cu vitamina E. Aromele sunt vanilie, portocale, capsune, rodie + acai, din care nu l-am deschis decat pe cel de capsune si pot spune ca miroase yummy.
- Crema de maini cu aroma de lamaie + verbina. Nu stiam exact cum miroase verbina, dar din Vampire Diaries am invatat ca inlatura vampirii, asa ca a trebuit sa o incerc. Lotiunea miroase foarte placut, a lamaie si este foooarte hidratanta, imi place mult. Nu miroase a verbina pentru ca nu contine niciun strop de asa ceva :)

- Mini-difuzor de parfum, cu aroma de lemongrass. Sistemul este bazat pe niste betisoare de lemn care trebuie imersate in sticluta de parfum, care este de fapt un amestec de uleiuri esentiale: lemongrass, eucalipt, lamaie, menta, bergamota si cedru.
- Lotiune de corp cu aroma de lamaie (si verbina) si gel de dus cu parfum de rodie si acai. Pe acestea nu le-am incercat pentru ca le pastrez pentru un giveaway pe care as vrea sa il organizez in curand. Sunt totusi foarte curioasa cum este aroma de rodie + acai, sper sa rezist tentatiei de a folosi gelul de dus :)
Ca bonus am primit o laveta pentru ochelari si un pliculet de ceai verde cu aroma de mar si scortisoara St. Dalfour. Am incercat acest ceai de dimineata dar nu am simtit nicio aroma deosebita, era doar mirosul si gustul specific oricarui ceai verde.
Cam atat din prada de azi, astept inca un colet, care sper sa vina in curand, deja se implinesc 2 saptamani. Voi ce v-ati mai comandat de pe iherb?

3 comentarii:

  1. Asteptam cu interes postarea asta :D

    Toate produsele pe care le-ai ales par delicioase, sa le folosesti cu placere. Eu am pe drum o pudra de la physicians formulta si pensula pentru blush de la real techniques. Tu ti-ai mai comandat pensulele de la ecotools?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt si pensulele eco in comanda urmatoare, care poate vine pana la nunta Madalinei :))

      Ștergere
  2. Eu mi-am comandat vitaminele alea de care ziceai tu, alea de la Now Foods, si o crema cu SPF. La mine s-au facut 7 zile, sa vedem cat ma mai tin in suspans...

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...