luni, 18 martie 2013

Vichy Normaderm Hyaluspot

Astazi a sosit un curier simpatic care mi-a adus crema Vichy Normaderm Hyaluspot pe care am castigat-o in cadrul concursului surpriza Vichy pe blogul Andreei.

Nu stiam numele cremei, dar mi-am inchipuit ca cele 48h sunt pentru a vindeca o imperfectiune enervanta a pielii. Chiar nu mi s-a parut prea plauzibila posibilitatea de a fi un deodorant cu efect de 48h.


Jos palaria fata de echipa de PR a L'Oreal care a reusit sa creeze un concurs mai interesant decat obisnuitele 'like&share' de pe facebook si care a trimis un mesaj personalizat, scris de mana.

 "Draga Magda,
Felicitari pentru premiu! Speram ca Normaderm Hyaluspotsa te salveze in situatii de urgenta!
Nu uita ca aplicarea se face local, dimineata si seara, pe tenul curat.
Iti recomandam ca si mainile sa fie perfect curate in momentul aplicarii.
Iti dorim o primavara ideala si un ten curat, frumos si sanatos!
ECHIPA VICHY"

Ingredientele active din crema sunt acidul salicilic si acidul hialuronic, care creeaza un film protector la suprafata pielii. Tratamentul are o consistenta de gel translucid si are acelasi parfum ca si crema Normaderm (pe unele persoane care analizeaza mai mult decat mine lista de ingrediente ar putea sa le deranjeze parfumul, considerat iritant).


In mod normal as zice ca abia astept sa il folosesc, dar momentan nu am nicio imperfectiune pe care sa testez acest tratament si nu pot sa spun ca ard de nerabdare sa capat vreuna, insa stiu ca nu am mult de asteptat pana va aparea ceva. Revin cu impresii dupa ce il folosesc.

Later edit: Am adaugat si lista de ingrediente pentru cei interesati:

2 comentarii:

  1. "Un curier simpatic" ...Costin stie?

    In alta ordine de idei bravo dear castigi din ce in ce mai des chestii. Ai vazut ca eimportant e sa participi ca apoi iti mai zambeste norocul ocazional. Iti dai seama ce norocoasa esti ca nu ai pe ce sa testezi un produs pentru imperfectiuni?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Orice curier care imi ofera cosmetice si nu cere nimic in schimb e automat simpatic :D
      Cele doua concursuri le-am castigat la distanta de o zi, deci a fost o saptamana norocoasa :) Faptul ca nu am pe ce testa ti se datoreaza si tie si BHA-ului miraculos :)

      Ștergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...