marți, 26 martie 2013

Review - Vichy Normaderm Hyaluspot

Va spuneam saptamana trecuta ca am primit o crema Vichy Normaderm Hyaluspot, aveti aici descrierea si ingredientele.
Ca recapitulare, acidul hialuronic din compozitia tratamentului Normaderm Hyaluspot formeaza un film invizibil care izoleaza de bacterii cosul pe care este aplicat; dupa urmarea tratamentului se promite reducerea imperfectiunilor in 48 de ore.

Am apucat sa o testez pe un cos destul de urat (poate fi incadrat la acnee chistica), aplicand dupa cum scria pe ambalajul exterior: pe pielea perfect curata, o data dimineata si o data seara, pe zona cu imperfectiuni. Desi nu ma asteptam la o minune, dupa cele 48 de ore promise imperfectiunea nu a fost atenuata vizibil; s-a redus usor inflamatia, insa roseata nu a disparut. Desi aplicarea doar o data dimineata si o data seara mi se parea destul de putin, daca se foloseste mai des pielea incepe sa se descuameze.

Rezultatele difera desigur in functie de tipul tenului, pentru cosuri de suprafata am inteles din alte review-uri ca functioneaza foarte bine. Din pacate, in cazul tenului cu probleme mai grave, a cosurilor "de adancime", nu este foarte eficient. Il voi pastra asadar pentru imperfectiunile superficiale, unde da rezultate bune si nu lasa urme.

Pentru ca am vazut ca multa lume a ajuns pe blogul meu cautand pretul tratamentului Normaderm Hyaluspot, am intrat in farmacie sa ma interesez: la Helpnet pretul este de 64 de lei fara card, 61 de lei cu card Helpnet. La farmaciile mai ieftine, gen Catena sau Belladona, probabil pretul este 58-60 de lei.

Daca tot am atins subiectul farmaciilor ieftine, trebuie sa mentionez ca cea mai ieftina farmacie din Bucuresti este Farmacia Tei, pentru cei care nu stiau (probabil persoanele care nu au copii si care nu sunt nevoite sa lase sute de lei in farmacii :)) Precizez ca nu am niciun interes sa le fac reclama, nu primesc nimic pentru mentionarea lor pe blog, dar in 'undergroundul mamicilor' Farmacia Tei este o piesa destul de importanta. Cand trebuie sa iti cumperi o aspirina sau un antibiotic pana in 50 de lei poate nu te uiti ca e o diferenta de cativa lei intre farmacii, dar in cazul unei comenzi mari, ce contine dermocosmetice, lapte praf, cereale pentru bebelusi, sampon de bebelusi, lotiuni etc, chiar e semnificativa diferenta, Ca o comparatie, aici pretul Normaderm Hyaluspot este 53.5 lei.

3 comentarii:

  1. De la farmacie chiar nu am facut niciodata comanda online. Cum zici si tu...cred ca nu am ajuns in acel moment al vietii.

    Cat despre normaderm nu stiu ce sa zic...inca nu-mi inspira incredere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna eu tocmai lam achizitionat cu 50,50 lei din farmacia tei

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna eu tocmai lam achizitionat cu 50,50 lei din farmacia tei

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...