joi, 28 martie 2013

Review - Demachiant de ochi bifazic Vichy Purete Thermale

Pana acum ceva vreme aveam o incredere oarba in dermatocosmetice; chiar daca nu aveam de foarte multe ori rezultatele scontate, ma gandeam ca cel putin nu imi fac rau, nu au parabeni si ftalati sau alti iritanti. Sub aceeasi idee am cumparat si demachiantul bifazic de la Vichy, gandindu-ma ca daca dau foarte multi bani pe el, *trebuie* sa fie ceva de capul lui.


Pentru a demachia zona ochilor am procedat ca in cazul oricarui alt demachiant bifazic: am agitat bine sticluta pana cand partea uleioasa este bine combinata cu apa din compozitie, am aplicat pe o discheta demachianta, am tinut discheta demachianta pe gene cateva secunde pentru a inmuia rimelul si tusul, dupa care am sters.

Demachierea este intr-adevar reusita, machiajul este inlaturat foarte bine si foarte delicat. Acum, e posibil ca undeva in timpul folosirii demachiantului sa fi gresit ceva, pentru ca am dat de o problema despre care nu am mai citit pe bloguri in cazul demachiantelor bifazice insa pentru mine este foarte deranjant: dupa aplicare ramane o pelicula uleioasa pe ochi (chiar pe cornee), vad totul ca prin ceata si sunt nevoita sa mai sterg o data cu apa micelara sau alt demachiant pentru ochi. A mai intalnit cineva problema asta sau sunt singura? Unde gresesc? :))

Ingrediente:

Pretul a fost 42.5 lei la Farmacia Tei, in restul farmaciilor presupun ca e vreo 46-48 de lei. Daca l-as mai cumpara? Nu cred, este foarte enervanta pelicula uleioasa. Dupa un calcul simplu, de banii acestia mi-as putea cumpara 5 sticlute de demachiant bifazic de la Farmec, de exemplu. Totusi nu cred ca voi cumpara nici demachiantul de la Farmec din cauza parafinei din compozitie. Este o alegere foarte personala, am vazut ca pasagera considera ca este bine formulat, sunt sigura ca ea este mult mai bine informata decat mine in legatura cu ingredientele bune sau mai putin bune, insa eu incerc sa evit produsele cu ulei mineral in compozitie.

Ca o alternativa foarte ieftina, usor de facut si cu ingrediente foarte bune, am citit despre folosirea unei combinatii ce contine 1 parte ulei de ricin, 1 parte ulei de masline si 1 parte apa minerala, folosita la fel ca orice demachiant bifazic. Voi ati incercat demachierea cu uleiuri?

2 comentarii:

  1. Si mie mi se intampla treaba cu pelicula uleioasa, numai ca mie imi ramane pe pleoapa. Deocamdata folosesc Garnier d-ala verde si imi place, poate vreodata o sa incerc si eu treaba cu uleiurile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu intelesesem ca tie iti ramane uleios ochiul in sine. Ma gandeam ca ramane ploapa uleioasa. Eu nu am patit-o cu toate ca am un bifazic de la DM. Bine in ultima vreme ma demachiez cu ceva de la the balm care-mi place tare mult si nu cred ca mai vreau altceva vreodata. E mai "mazgalitoare" metoda dar simt ca e singurul mod in care nu trag absolut deloc de pielea din jurul ochilor.
    Cat despre demachierea cu uleiuri nu cred ca as incerca din comoditate.

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...