luni, 4 martie 2013

Review L'Oreal Elseve Huile Extraordinaire


Trebuie sa mentionez de la inceput ca L'Oreal Elseve Huile Extraordinaire Universelle /Einzigartiges Ol este cel mai bun produs pentru par pe care l-am incercat pana acum. Cateva mentiuni despre parul meu: par "wavy european" saten, adica sta in toate partile si nu se aseaza in niciun fel. In ultimul an  l-am chinuit cu placa destul de des, iar varfurile nu i le-am prea taiat. Daca nu il intind la fiecare spalare, arata ca o matura, si inca nu am gasit niciun tratament pentru par care sa fie cu adevarat eficient. Asadar, inarmata cu scepticismul meu caracteristic, am cumparat acest 'ulei extraordinar' din Elvetia, si am platit echivalentul a 70-80 de lei (vreo 20 de franci). Si merita fiecare ban.

Ce promite (traducere aproximativa de pe sticla):
L'Huile Extraordinaire Universelle de L'Oréal Paris va protejeaza impotriva agresiunilor cotidiene. Formula sa lejera si non-grasa se adapteaza tuturor tipurilor de par si hraneste firul de par, conferindu-i stralucire si vitalitate. Poate fi folosit intr-o gama larga de moduri: pentru a conferi stralucire, pentru a disciplina parul sau pentru a il proteja.

Multumita unui amestec de ingrediente active: 6 extracte florale pretioase (Lotus, musetel (se pare ca doua tipuri, musetel normal si musetel nemtesc), floare de Tiaré (gardenie de Tahiti), trandafir si Lin (care nu stiu ce e, dar in definitiv, cui ii pasa ce floare e daca isi face treaba si miroase bestial))
Rezultatul este un par stralucitor, intens hidratat si o experienta senzoriala cu parfum lemnos si oriental. Poate fi utilizat inaintea pieptanarii pe parul uscat, pe parul umed inainte de uscare, inainte de o baie in mare sau in piscina, pentru a-l proteja de soare.


Ingrediente:
 Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Chamomilla reticulata extract / Matricaria flower extract, Cocos nucifera oil / Coconut oil, Nelumbium speciosum extract, Benzyl alcohol, cinnamal, linalool, Linumusitatissimum flower extract, Caprylic/capric triglyceride, Gardenia tahitensis flower extract, Rosa canina flower extract, Bisabolol, Glycerine soja oil/soybean oil, parfum.

L-am folosit pana acum pe parul uscat, pentru un efect de imblanzire, si mi s-a parut destul de ok, dar nu am fost convinsa de caracterul lui extraordinar pana cand nu l-am folosit pe parul ud, inainte de uscarea cu foehnul. Parul meu se poate incadra acum in legile fizicii, a capatat greutate si volum, se aseaza mult mai bine si e mult mai stralucitor. Ca dezavantaj ar fi pretul destul de ridicat si faptul ca nu cred ca se gaseste inca in Romania.

3 comentarii:

  1. folosesti pe toata lungimea parului sau doar pe varfuri?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai incercat cumva si uleiul de par cu argan de la Farmec? (ser argan plus). Nu stiu pe care sa il aleg, pe cel de la Loreal sau pe cel de la Farmec, despre ambele am citit recenzii pozitive. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...