marți, 12 martie 2013

Prima mea comanda iherb.com

Dupa o asteptare de 3 saptamani in care mi s-au terminat pe rand samponul, vitaminele si, intr-un final, pasta de dinti, a ajuns avizul pentru prima mea comanda la iherb.com. Avizul indica sa ma prezint la posta vamala din sectorul 6, din strada Constantin Titel Petrescu nr. 5, vis-a-vis de stadionul Steaua. Am stat vreo 15 minute la coada pentru ca celor dinaintea mea le-au desfacut pachetul si verificau ce e inauntru; mie doamna politist mi l-a zdranganit un pic, a intrebat "Ah, aveti suplimente nu?" si nu mi l-au deschis. Ceea ce nu ma asteptam era sa platesc TVA-ul, la cei 47 $ ai mei a venit de plata 37 RON.



Comanda mea a continut:


- Pasta de dinti Jason Natural, PowerSmile, Antiplaque & Whitening, Powerful Peppermint - 4,69$ Am auzit numai de bine de la atatea bloggerite de beauty incat a trebuit sa o comand si eu. Of ce usor de manipulat sunt.
- Sampon Avalon Organics, Biotin B-Complex Therapy Thickening Shampoo - 7,29$



- Ser antioxidant cu Coenzima Q10 - Now Foods, Solutions, CoQ10 Antioxidant Serum
Voiam o alternativa la serul antioxidant Paula's Choice, produse la care accesul este mai greoi (desi tot o comanda presupune) si am gasit acest ser la un pret considerabil mai mic - 12,73$


- Neocell, Super Collagen, Type 1 & 3 - 12,26$

Produsul l-am adaugat in cos inspirata de posturile laudative ale Adianei despre colagen. Sper sa aiba si la mine efectele scontate.

- Vitamine Now Foods, Prenatal Gels + DHA, Multiple Vitamin & Mineral, 90 Softgels - 15,93$

- Deodorant Nature's Gate Roll-On, Spring Fresh Scent - 3,65$





- Top coat  Nutra Nail, Speed Dry, 30 Second Top Coat - 3.54$
Baza de unghii n-a mai incaput, ca depaseam 4 kg si plateam extra transport.


De la freebies mi-am ales niste ierburi pentru cresterea imunitatii Special, Rainbow Light, Immuno-Build Greens, Refreshing Watermelon Flavor
si am primit in plus o pila de unghii pe care scrie iherb.com si o acadea :D


2 comentarii:

  1. Sa-mi spui neaparat cum este pasta de dinti ca si eu am tot ezitat sa o iau. Serul cu q10 a fost la reducere (3 sau 4 dolari) acum cateva luni si l-am luat si eu. N-am apucat sa-mi dau seama cat e de bun pentru ca n-am suportat mirosul si i l-am pasat Madalinei care zice ca se intelege bine cu el. Si neaparat sa-mi spui cum e cu colagenul ca vreau si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pasta de dinti deocamdata e ok, aroma e ok, rezultate de albire peste noapte nu sunt, dar pare buna. Te tin la curent. Serul inca nu l-am incercat, sper sa nu mi se para nasol mirosul :( Dar macar ii place Madalinei :D

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...