vineri, 15 martie 2013

NOTD - Rimmel 60 Seconds 610 Pompous

Am citit acum pentru prima oara numele ojei pentru postul acesta si inca mai rad. 610 Pompous de la Rimmel este oja mea all time favourite. Din pacate pozele facute de mine nu arata suficient de bine cat de tare e oja asta.




Pana acum 2-3 ani nu prea ma dadeam cu oja pentru ca nu am deloc indemanare. De fiecare data iesea o oroare si stergeam repede. De aceea atunci cand am gasit gama 60 seconds de la Rimmel mi s-a parut un dar divin. Stiu, suna a advertorial dar nu e, mi se pare corect sa incep blogul cu produsele preferate.


Asadar: imi plac foarte mult caracteristicile acestei game: in primul rand au o acoperire foarte buna, se usuca repede (cica 60 seconds), tine zile bune si, piesa de rezistenta, flat brush!! Pana si o varza absoluta ca mine poate sa se dea decent cu oja.
Nuanta 610 Pompous este preferata mea, e un mov intens cu sclipici care, desi suna destul de pretentios, poate fi purtata si in timpul zilei (cu unghii scurte, evident). Nuanta se poate observa mai bine cu un click pe imagine. Trebuie sa ignorati unghia ciobita, nu e vina ojei, ci a unghiilor mele casante. Pozele sunt facute dupa ce am spalat toate vasele din casa, pentru ca am avut invitati aseara, deci e mega rezistenta.


"Manichiura" de azi, daca se poate numi manichiura datul cu  baza, o oja simpla si un top coat a fost realizat cu:

- Rimmel Stronger Double Duty Base Coat
- Rimmel 60 seconds 610 Pompous
- Nutra Nail Speed Dry Top Coat, pe care l-am primit in coletul trecut de la iherb.com


Un comentariu:

  1. Si eu baza asta de la rimel si mi se pare foarte buna. Mi se termina si am cumparat una de la flormar dar acum ca stau sa ma gandesc nu stiu de ce nu am cumparat-o tot pe asta :)) Cred ca a fost compulsive buy. Oja e tare draguta. Ai gasit rosul perfect?

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...