marți, 19 martie 2013

NOTD: Manichiura de printesa - roz cu buline albe


Nails of the day nu au iesit asa bine cum imi doream, initial nu voiam sa le postez, dar m-am gandit ca peste ceva timp, cand voi deveni experta, voi avea cu ce compara pentru a vedea evolutia. Inspirata de lectura de aseara si de o poza cu o manichiura asemanatoare de pe Pinterest, am pregatit ingredientele pentru pictat:
- ca baza am folosit tratamentul Post Trauma de la Revlon
- oja roz Astor Fash'n Studio, aprox. 10 lei de la DM
- pentru buline am folosit oja alba Maybelline ForeverStrong


Oja roz de la Astor nu m-a impresionat prea mult, am ales-o pentru pret (10 lei versus 20 cat era una de la Revlon) gandindu-ma ca nu o voi folosi prea des. Dupa 2 straturi arata totusi decent.

 
Manichiura nu e printre cele mai reusite in principal pentru ca 
- nu am avut dotting tool, asa ca am improvizat cu un creion
- nu stiam exact unde sa plasez bulinele, mi-am dat seama abia cand am ajuns la degetul mijlociu ca 6 buline dispuse in colturile si centrul unui pentagon arata cel mai bine.




4 comentarii:

  1. Am vazut si eu oja de la astor dar mi s-a parut apoasa si m-am gandit ca nu se vede deloc pe unghii. Dar chiar arata bine in 2 straturi. Ti-a iesit chiar bine manichiura, e foarte feminina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-au iesit tare dragut bulinutele!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am oja de la Astor,culoarea mov(200) si o ador !! parca se lipeste de unghie si nu se mai desprinde ! cand am cumparat-o mi-a placut culoarea,dar nu credeam ca o sa fie si atat de rezistenta ! daca aplic 2 straturi de oja si 1 de lac pt luciu se mentine intacta 1 sapt(timp in care nu spal vase,intru in contact cu apa doar atunci cand ma spal:))). la alte oje am observat ca resistenta si calitatea difera de la culoare la culoare,dar sper ca voi mai gasi de la Astor si alte oje la fel bune !

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...