vineri, 29 martie 2013

4 things I loved this week

1. De doua saptamani am inceput sa testez produse Paula's Choice (multumesc Gabi :D) si gelul BHA 1% a devenit rapid unul din produsele mele preferate


2. Avand in vedere ca saptamana aceasta am avut parte de ultimele rabufniri ale iernii, cizmele mele pana la genunchi, imblanite, au fost articolele preferate din ultimele zile.





3. Am primit o mostra din crema de corp Nutriextra de la Vichy care mi-a placut enoorm, cred ca e una din cele mai hidratante creme de corp pe care le-am incercat. Zilele astea vreau sa incep un project pan si sa termin din cremele incepute, dupa care voi trece la cele neincepute, deci cam anul viitor sper ca voi ajunge sa cumpar si eu crema asta :)).

4. Aseara am dat din intamplare peste o reteta de carrot cake pe Pinterest si mi s-a facut pofta instant. A mea desigur ca nu arata prea apetisant, nici macar nu am forme de tort si nici de cozonac, dar a fost yummy.

Un comentariu:

  1. Stiu ca in poza numarul 2 trebuia sa ne uitam la cizme dar mie imi place dresul tau. Are o culoare minunata. :D

    Project Pan cu creme de corp, de maini si de picioare incep si eu. Prea s-au strans multe. Iar prajitura arata yaaaammyyy!!!

    PS: ma bucur ca-ti place BHAul. Sunt curioasa ce altceva mai e pe placut tau.

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...