marți, 12 februarie 2013

Review - Herbagen Snail Extract Cream - crema cu extract de melc

Nu sunt chiar bloggerita de beauty si nu sunt sigura ca as avea rabdare si dedicatie suficienta pentru asta, dar mi se pare foarte util sa inventariezi produsele cosmetice pe care le-ai folosit, sa scrii ce parere ai avut despre ele la cald, pentru a evita sa cumperi din nou ceva ce ai cumparat si nu ti-a placut pentru ca nu iti mai amintesti exact ce impresie ti-a lasat un anumit produs. Asadar, inaugurez rubrica de cosmeticale cu un review la Herbagen - crema cu extract de melc.


Am facut un inventar a produselor din sertarul cu minuni si am gasit-o, impreuna cu serul din aceeasi gama, abandonata de vreo 2 luni de cand am primit-o de la mama. Astfel am inceput sa o folosesc de cateva saptamani seara, pentru ca mi se pare prea grasa pentru a fi purtata in timpul zilei. Crema promite a fi antiacneica, citez de pe un site care o comercializeaza:

Crema herbagen cu Extract din Melc contribuie la:
- diminuarea cicatricilor, ridurilor adanci de pe fata, maini, decolteu, corp (vergeturi).
- decolorarea petelor prin accelerarea procesului de exfoliere si formarea unui nou strat de piele.
- reducerea si calmarea iritatiilor ce pot aparea in urma arsurilor solare, barbierit, epilare, etc.
- regenerarea tesuturilor si diminuarea depozitelor de celulita.
- protejarea pielii impotriva radicalilor liberi datorita poluarii.
- hidratarea pielii si cresterea elasticitatii acesteia prin activarea secretiei de colagen si elastina.
- prevenirea dezvoltarii anumitor specii de bacterii ce pot aparea in acnee.


Ingrediente:
Aqua, Simmondsia Chinensis, Glycerin, Helix Aspersa Secretion, Glyceryl Stearate, Ceteareth 20, Ceteareth 12, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Cetyl Alcohol, Phenoxyethanol, Parfum, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate.


Ce imi place la ea:
- tenul pare mai luminos
- textura usoara si aerata
- hidrateaza bine
- mirosul foarte placut

Ce nu imi place la ea:
- cam ingrasa tenul
- nu mi se pare ca a avut niciun efect asupra ridurilor (ce-i drept, nu am riduri adanci, ci doar fine)

Nota 8/10

4 comentarii:

  1. produsele de la herbagen pe baza de extract de melc, le puteti achizitiona la un pret corect de pe www.ameplant.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu folosesc aceasta crema de aprox o saptamana ... deja incep sa imi apara diverse pe fata ... si fiind nesigura (recunosc), ma intreb ... oare imi va face bine? am un ten mixt alergic, iritat pana si de la apa de robinet ... sper sa functioneze, m-am saturat de teste la nesfarsit, pe pielea mea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mi s-a parut la inceput ca imi apar chestii pe fata de la ea, dar am continuat sa o folosesc si acum sunt destul de multumita de ea, ma gandesc ca poate ii trebuie ceva timp tenului sa se obisnuiasca cu ea. Chiar daca mi-a placut mult textura foarte usoara, totusi cred ca nu o voi mai recumpara.

      Ștergere
  3. Da sunt ok produsele romanesti dar e discutabil daca facem comparatie cu cosmeticele coreene
    www.skin79.ro au game complete de melc si syn-ake cu masca,toner,lotiune,crema,serum si bb crema .Crema melc 75% si serumul 95% concentratie ,Daca ne uitam la ingredienti pe langa secretia de melc si restul sunt numai naturali ,Protectie solara maxima,fara parabeni si prezentare frumoasa

    RăspundețiȘtergere

Lasati un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...